Een klantenservice? Eigenlijk kennen ze dat niet bij mijnetickets.nl. Althans, niet zoals je het bij veel grote bedrijven ziet. Minutenlang in de wacht… en dan krijg je iemand aan de lijn die niet de technische kennis heeft waar je op hoopt. Wiebe: “Bij ons bel je gewoon met jouw contactpersoon. Die kent jouw achtergrond en weet precies hoe ons systeem werkt. Daarom hebben we altijd snel een passende oplossing.”
Even meekijken
Wie een account aanmaakt op mijnetickets.nl heeft in principe alles voorhanden om zichzelf te kunnen redden met het ticketsysteem. “Maar toch vinden sommige klanten het fijn als er even meegekeken wordt”, vertelt mede-eigenaar Tobias ter Braak. “Natuurlijk nemen we bij nieuwe klanten de tijd om alles in het dashboard goed uit te leggen, maar soms is zo’n eindcheck toch fijn. Bel ons vooral als je live wil gaan, dan kijken we nog even mee.”
Voor 100 of 10.000 man
Volgens Tobias is dat een van de aspecten die mijnetickets.nl zo bijzonder maakt. “Dat persoonlijke contact is wel uniek.” Dat beaamt Wiebe. “Het maakt niet uit of je nu een evenement voor honderd of voor tienduizend man organiseert. We zijn er altijd om te je helpen.”
Ledenkorting
Wiebe: “Natuurlijk zijn er festivals en discotheken die via ons systeem hun tickets verkopen. Maar we hebben ook veel tennis-, schiet- en carnavalsverenigingen als klant. Zij willen bijvoorbeeld hun eigen leden korting geven op tickets. Ook dat soort zaken zijn goed te regelen via mijnetickets.nl. Daar wijzen we organisaties dan ook op.” En wie met mijnetickets.nl aan de telefoon hangt kan zomaar een paar gratis tips krijgen. Wiebe: “Soms zie ik bijvoorbeeld dat organisaties niet naar de postcode vragen, maar alleen naar naam en mailadres. Zonde, want zo’n postcode laat je uiteindelijk in het dashboard zien waar bezoekers vandaan komen. En dat is weer heel handig voor je (latere) marketing.”