Wanneer word ik uitbetaald?
Het is jouw evenement. Daarom word je uitbetaald wanneer jij wilt. Over het algemeen kiezen organisatoren voor een wekelijkse uitbetaling, maar je kunt ook per evenement uitbetaald worden. De keuze is aan jou.
Wat als een evenement geannuleerd wordt?
Het is natuurlijk heel vervelend als je een evenement moet annuleren. Zeker als je dan ook nog te maken krijgt met administratieve rompslomp. We nemen je graag zorgen uit handen. Mocht je evenement om welke reden dan ook niet doorgaan, dan kunnen we het hele evenement voor je annuleren. Alle bestellingen worden dan automatisch teruggeboekt. Uiteraard is het ook mogelijk om zelf bestellingen terug te boeken.
Kan ik de kosten voor de tickets doorberekenen aan de klant?
Jazeker, dat kan! Zowel de servicekosten als de transactiekosten zijn door te berekenen aan de klant.
We hebben geen internet op onze evenementlocatie. Is dat een probleem?
Bij mijnetickets.nl zorgen we er altijd voor dat bezoekers op een soepele manier toegang tot het terrein krijgen. Bij grote evenementen richten we daarom een lokaal netwerk op. Zo kun je zelfs zonder internet eenvoudig tickets scannen.
Kan ik tickets verkopen zonder een website?
We maken het organisatoren graag makkelijk. Daarom kun je de ticketshop van mijnetickets.nl embedden op je website. Heb je geen eigen website? Dan functioneert de webshop ook op zichzelf. Je kunt vanaf social media dus direct doorlinken naar de shop.
Kunnen de tickets met een telefoon gescand worden?
Ja, dit kan. Zowel uitgeprinte tickets als tickets op een ander scherm kunnen met een smartphone gescand worden. Bij grotere evenementen bieden we gratis professionele handscanners aan.