Veel gestelde vragen

Wanneer word ik uitbetaald?
Jij bepaalt zelf wanneer en hoe vaak je uitbetaald wilt worden. Over het algemeen kiezen de meeste organisatoren voor wekelijkse uitbetaling.
Kan ik de kosten doorberekenen aan de klant?
Ja, je kunt zowel de servicekosten als de transactiekosten doorberekenen aan de klant.
Kan ik ook tickets verkopen zonder een website?
Onze webshop kun je "embedden" op je website maar functioneert ook op zichzelf. Wanneer je dus geen website hebt kun je ook direct linken naar de ticketshop via bijvoorbeeld social media.
Wat als een evenement geannuleerd wordt? Moet ik dan alles terugboeken?
Je kunt zelf bestellingen terugboeken. Wanneer het hele evenement om wat voor reden dan ook niet door kan gaan kunnen wij het evenement voor je annuleren. Alle bestellingen worden dan automatisch teruggeboekt.
Ik organiseer een evenement maar we hebben geen internet op locatie. Is dit een probleem?
Dat is geen probleem! Bij veel grote evenementen die plaatsvinden en waar geen of een slechte internettoegang is, beschikken wij over een eigen lokaal netwerk. Op die manier is geen internet vereist.
Kunnen de tickets vanaf de telefoon gescand worden?
Ja zeker! Zowel een uitgeprinte PDF als de digitale "wallet" ticket kunnen gewoon vanaf de telefoon gescand worden.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!