Om organisatoren zo goed mogelijk te helpen, willen we graag alles van de aankomende evenementen weten. Oprichter Wiebe Nieuwenhuis: “Op onze oude locatie hadden we wel vergaderruimte, maar het was heel gehorig. Kortom, niet de ideale plek om met onze klanten in gesprek te gaan.”
Het nieuwe kantoor weerspiegelt de professionaliteit van Mijnetickets.nl. Manager Tobias ter Braak: “Via via hoorden we over deze locatie. Het bleek perfect voor ons. De locatie ligt mooi centraal, waardoor het ook voor klanten makkelijker wordt om bijvoorbeeld scanners op te halen. Daarnaast zie je ons kantoor liggen vanaf de N342, de weg naar onder andere Denekamp. We hebben direct de gevelreclame aangepakt, waardoor we een stuk zichtbaarder zijn dan op onze oude locatie aan de Marconistraat.”
Toekomstplannen
Het nieuwe kantoor zorgt niet alleen voor een strakkere uitstraling, het helpt ook bij de toekomstplannen. Wiebe: “We hebben hier nog doorgroeimogelijkheden. In het oude pand konden we ons team eigenlijk niet meer uitbreiden.” En juist dat is waar Mijnetickets.nl wel op wil inzetten, legt Wiebe uit. “We bieden steeds meer diensten aan om het organisatoren makkelijk te maken. Denk bijvoorbeeld aan betalingssystemen van Mijnepay.nl. Allemaal bedoeld om de klant zoveel mogelijk te ontzorgen.”
Daarnaast zijn de medewerkers van Mijnetickets.nl altijd bezig met het ontwikkelen van de systemen. Wiebe: “We verdiepen ons al een tijdje in data-gedreven marketing en artificial intelligence en onderzoeken nog meer opties die we in ons dashboard kunnen weergeven.” Het nieuwe kantoor geeft in elk geval weer een hoop inspiratie. Tobias: “Het werkt een stuk fijner op deze plek. Ik weet zeker dat hier nog een hoop mooie dingen zullen ontstaan.”