WhatsApp
Wil je dat bezoekers de tickets ontvangen via WhatsApp? Dat kan! Op deze manier hebben bezoekers de tickets snel bij de hand en is de kans klein dat ze tickets kwijtraken.
MailChimp
Verstuur je nieuwsbrieven met MailChimp? Je kunt jouw account eenvoudig aan de ticketshop koppelen. Vervolgens kunnen bezoekers zelf aangeven of ze jouw nieuwsbrief willen ontvangen. Uiteraard kun je per evenement aangeven welke nieuwsbrief bezoekers ontvangen.
Campaign Monitor
Ook een Campagin Monitor-account is eenvoudig aan de ticketshop te koppelen. Tijdens het bestelproces kunnen bezoekers zich direct inschrijven voor een nieuwsbrief.
TicketSwap
Wij zijn een officiële partner van TicketSwap, hét platform voor het betrouwbaar en eenvoudig verkopen van tweedehands tickets. Wordt een van jouw tickets via het platform te koop aangeboden? Dan verwisselt ons systeem automatisch de barcode. Zo is een ticket nooit dubbel in omloop. In ons portaal kun je terugvinden hoeveel tickets uiteindelijk via TicketSwap zijn verkocht.
In2event
Speciaal voor de evenementenindustrie is In2event ontwikkeld. Een gebruiksvriendelijk projectmanagementsysteem dat taken als budgettering, planning, accreditaties, programmering, marketing en andere backstage-gerelateerde activiteiten automatiseert en digitaliseert. Gebruik je dit systeem? Dan kun je onze tickets eenvoudig naar artiesten sturen. We koppelen ons ticketsysteem namelijk aan In2event, waardoor je je tickets maar op een plek hebt staan.
Close
Dé app voor al je tickets. Close geeft je praktische informatie en live-updates van jouw events. Met de app deel je eenvoudig tickets met vrienden door ze uit te nodigen via een speciale link. Met mijnetickets.nl integreer je eenvoudig de ticketshop met Close.
Festival Cadeaukaart
De perfecte cadeaukaart voor de festival liefhebbers! Bezoekers kunnen moeiteloos betalen met de Festival Cadeaukaart voor jouw evenementen. Bovendien wordt je evenement automatisch en kosteloos vermeld op festivalcadeau.com.
Facebook (pixel)
De effectiviteit van jouw advertenties meten en weten welke acties mensen uitvoeren in jouw webshop? Met de Facebook-pixel kun je het eenvoudig analyseren. Daarnaast zorgt de tool ervoor dat de advertentie voorbijkomt in de tijdlijn van de juiste mensen. Wanneer je de Facebook-pixel integreert kun je in Facebook Admanager exact zien welke pagina’s een bezoeker van de shop heeft bezocht en welke tickets werden geselecteerd. Daarnaast kun je zien hoeveel mensen daadwerkelijk overgaan tot een bestelling en betaling. Dankzij deze statistieken weet je of jouw Facebook-advertenties jouw doelen behalen.
Google Tag Manager
Snel en eenvoudig trackingcodes en gerelateerde codefragementen op je ticketshop? Daar kun je Google Tag Manager voor gebruiken. Als je Tag Manager gebruikt zijn al je statistieken, zoals Analytics, e-commerce en pageviews in één plug-in te installeren. Ook eventuele eigen scripts zijn te implementeren via Google Tag Manager.