Wie tickets via Mijnetickets.nl verkoopt, verzamelt automatisch data van alle aanstaande bezoekers. In ons dashboard is alles voor jou als organisator makkelijk terug te vinden. Denk bijvoorbeeld aan de leeftijd van jouw bezoekers, hun woonplaats en natuurlijk hun mailadres. Dat mailadres is goed te gebruiken om bezoekers op de hoogte te houden van line-ups, tijdschema’s en bijvoorbeeld wijzigingen in routes.
Meer doen met mails
Maar je kunt natuurlijk meer met die mailadressen doen. Stel dat je al eerder een evenement hebt georganiseerd, dan is alle data van voorgaande jaren ook nog beschikbaar. Je kunt via Mijnetickets.nl dus heel makkelijk al jouw bezoekers van vorig jaar een uitnodiging sturen. Je weet immers al dat deze groep geïnteresseerd is in jouw evenement. Makkelijker scoren kan bijna niet! Geef eerdere bezoekers bijvoorbeeld voorrang op tickets of bied ze een eventuele korting.
We hebben e-mailtemplates voor je gemaakt waarmee je heel makkelijk de juiste doelgroep gepersonaliseerd een bericht kunt sturen. Deze templates zijn er niet alleen voor (potentiële) bezoekers, we hebben het je nog makkelijker gemaakt. Ook een bericht voor de mensen op de gastenlijst is eenvoudig verstuurd. En wil je sponsoren of buurtbewoners nog updaten over jouw evenement? Ook hiervoor hebben we een speciaal template gecreëerd.
Wil jij nog meer doen met mails voor jouw evenement? Vraag ons gerust naar de mogelijkheden, zoals altijd denkt Mijnetickets.nl graag met je mee.