Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag in de wereld van de evenementenbranche in de breedste zin van het woord. Je gaat op zoek naar (potentiële) klanten. Dit kunnen organisatoren van popconcerten en festivals zijn, tuinbeurzen, maar ook exploitanten van discotheken, etc. Allemaal klanten die evenementen organiseren waarbij gebruikt gemaakt wordt van e-ticketing als toegangsbewijs.
Wat vragen wij?
Jij bent niet op je mondje gevallen. Je bent sociaal vaardig. Je hebt kennis van de digitale wereld rondom ticketverkoop- en betalingssystemen of je kunt je gemakkelijk deze informatie eigen maken. Je weet onze unieke e-ticketing diensten voor de evenementenbranche in eenvoudige taal aan de klanten uit te leggen. Je bent geduldig, enthousiast, kunt zelfstandig werken en je neemt graag initiatief. Je bezit over minimaal MBO-4 niveau. Bij voorkeur ervaring in klantcontact en ervaring met digitale systemen.
Werkgebied
Je gaat op pad of zoekt telefonisch contact met potentiële klanten. Jouw werkgebied is heel Nederland.
Wat krijg je?
Allereerst een gaaf team om mee te werken. Korte lijnen. Remote werken, 40 uren per week en tijden zelf in te delen. Een MacBook, iPhone en auto van de zaak. En natuurlijk een passend salaris. Je krijg een tijdelijk contract voor één jaar, met een proeftijd van 1 maand. Werken op ZZP-basis of freelance is ook mogelijk.
Solliciteren?
Een sollicitatiebrief vinden we niet meer van deze tijd. Neem gerust contact op voor een kennismakingsgesprek of voor meer informatie. We drinken een bak koffie en kijken dan graag of we een match hebben.
Geïnteresseerd? Stuur dan een mailtje met je CV naar tobias@mijnetickets.nl.