Blog

De eigen scanners maken mijnetickets écht betrouwbaar

Hij organiseert regelmatig grote en kleine evenementen. Maar dat is nog lang niet alles. Mark Oude Luttikhuis is een drukbezet man. Hij is eigenaar van Soccer Inside en uitbater van De Kroeg in Tubbergen. Met zo’n drukke agenda is efficiënt werken essentieel. Mijnetickets.nl helpt hem daarbij!

De New Years Party in Tubbergen, Oranje Stadion Tubbergen, de Twentse Verlichte Carnavalsoptocht en Festiball. Het zijn slechts een paar events waar Mark Oude Luttikhuis zich de organisator mag noemen. En natuurlijk moeten er kaarten worden verkocht voor die evenementen. Dat deden ze altijd met een grote partij, tot ze via via van mijnetickets.nl hoorden. Mark: “We hoorden positieve verhalen en ik kende Tobias (mede-eigenaar van mijnetickets.nl, red.) al uit de boekingswereld.”

Na de eerste keer dat Mark zakendeed met mijnetickets.nl was hij direct verkocht. “Bij mijnetickets krijg je scanners die werken op 4G. Ideaal, want een betrouwbaar wifi-netwerk blijft op eventlocaties een uitdaging. Deze scanners blijven werken, zelfs als de verbinding even wegvalt verwerken ze nog data.” Door de oplossing van mijnetickets kunnen tickets in een fractie van een seconde worden gescand. “Een kwestie van een paar seconde wachten klinkt niet rampzalig, maar als er duizend bezoekers staan te wachten is het frustrerend als je langer moet wachten dan nodig.” Als er slecht bereik is op een locatie kunnen scanners overigens ook worden aangesloten op een wifi-netwerk, dat door mijnetickets wordt aangelegd. Bij de evenementen van Mark is dit vooralsnog niet nodig geweest. 

Perfect contact 

Maar niet alleen de scanners maken voor Mark het verschil. Mark: “Ik vind dat het contact echt bijzonder goed is. Als je tegen iets aanloopt met de kaartverkoop dan hoef je maar te bellen of te appen en het wordt zo snel mogelijk geregeld. Bij mijnetickets krijg je iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft, weet hoe het platform gebouwd is en direct kan reageren. Dat is bij andere partijen wel eens anders geweest.” 

Inzicht in statistieken

Tijdens de verkoop maakt Mark regelmatig gebruik van het dashboard op mijnetickets.nl. “Je kunt heel eenvoudig nieuwe evenementen aanmaken, waardoor ik alles in één dashboard kan zien.” De statistieken zijn nuttig voor de collega’s van de marketingafdeling. “Je ziet de verkoopmomenten van de tickets waardoor je direct weet of een socialmediapost effect heeft gehad. Zo dachten we bijvoorbeeld eens dat Koningsdag een goed moment was om te posten. De gedachte was: groepen zijn dan al bij elkaar, dan is de knoop snel doorgehakt. Maar in de praktijk bleek juist dat niemand zijn telefoon bij de hand had. Door dit soort statistieken word je dus echt wijzer. En het is erg handig om te zien via welk platform mensen binnenkomen. Bijvoorbeeld via Instagram, Facebook of juist onze website. Zo weten we waar we op in moeten zetten.” 

Betrouwbare partij

Ook op de dag van het evenement kijken Mark en zijn collega’s naar het dashboard. “We gebruiken het voor crowdmanagement. Zo weten we precies hoeveel mensen er al binnen zijn en hoeveel er nog moeten komen. Het overzichtelijke dashboard, de altijd werkende scanners én het prettige contact maakt dat mijnetickets.nl voor ons echt een betrouwbare partner is. Daar zijn we heel blij mee.”

Kunnen we je ergens mee helpen?

Mocht je onverhoopt toch nog hulp nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Het perfecte podium voor de verkoop van jouw tickets. Gebruiksvriendelijk voor jou én jouw bezoekers.

webdesign: gbvdm.nl
Kijk ook eens naar mijnepay.nl.
Sneller bestellen, sneller betalen met één apparaat!