Blog

Dancing Bruins is fan van mijnetickets.nl: ‘Heel makkelijk in gebruik’

De veelvuldige statistieken en het gemak van het dashboard. Het zorgt ervoor dat Wieke Brandt, verantwoordelijk voor de marketing bij Dancing Bruins, haar account bij mijnetickets.nl bijna iedere dag open heeft staan. “Elk week voegen we wel een evenement toe. En voor de marketing maak ik veel gebruik van de cijfers.”

De verkoop van het aantal tickets, daar draait het uiteindelijk allemaal om voor Wieke. Zijn socialmediaposts op het juiste moment gepland? Hebben ze effect? “Ik gebruik de statistieken in het dashboard van mijnetickets.nl heel vaak. Ik kan zien waar de bezoekers vandaan komen, maar ook welke plaatsen juist achterblijven in de verkoop. Daar pas ik mijn strategie op aan.” Voor bijvoorbeeld het evenement ‘Bee Gees Forever’ zag Wieke in de statistieken dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers een stuk hoger lag dan normaal gesproken. “Daar houden we dan rekening mee bij de inkoop van drank. We kopen net iets meer speciaalbier of 0.0% dranken in.” 

Snel geregeld

Bijna wekelijks wordt er via het platform een evenement toegevoegd. Het gebruiksgemak van mijnetickets.nl zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. “Toch hebben we wel maandelijks contact met mijnetickets.nl”, legt Wieke uit. “Voor sommige evenementen is er nét iets extra’s nodig. Denk bijvoorbeeld aan een volleybaltoernooi, dan willen we graag een veld toevoegen waarin een teamnaam moet komen te staan. mijnetickets.nl checkt dan altijd nog even of alles goed gaat of ze komen met een oplossing waar wij nog niet aan hebben gedacht. We krijgen altijd dezelfde dag een reactie en dan is alles direct geregeld.” 

Extra service

Ook van de extra service van mijnetickets.nl wordt veelvuldig gebruikgemaakt. “We hebben bijvoorbeeld speciale scanners voor aan de deur, waarmee we supersnel tickets kunnen scannen. Als het druk is aan de deur kunnen we daarnaast extra telefoons inschakelen, waarmee we ook kunnen scannen. Dat werkt heel fijn.” En de mannen van het platform zijn vaker van pas gekomen. Wieke: “Wat betreft emailmarketing wist ik niet helemaal zeker welke mailadressen ik wel en niet mocht gebruiken. Binnen tien minuten kreeg ik van mijnetickets.nl een lijst met alle adressen terug. Die adressen hebben we heel goed kunnen inzetten voor onze marketing.” 

Kunnen we je ergens mee helpen?

Mocht je onverhoopt toch nog hulp nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Het perfecte podium voor de verkoop van jouw tickets. Gebruiksvriendelijk voor jou én jouw bezoekers.

webdesign: gbvdm.nl
Kijk ook eens naar mijnepay.nl.
Sneller bestellen, sneller betalen met één apparaat!